Toppen som alltid, Kiwi har haft kul med att träfffa sina kompisar och varit på promenader i skogen med mycket bad i ån.
Alltid super smidigt att hämta och lämna hos Anni, tack för denna gången.
Vi återkommer nästa gång Kiwi behöver hundvakt.
Betyg 10/10 👍👍